Hoe werken de kosten van het huren van een loods?

Hey allemaal,
Ik vraag me af, hoe werken de kosten van het huren van een loods? Betaal je een bepaald bedrag per vierkante meteren dat weer baseren op de tijd ofzo? En kan je wat voorbeelden geven van de kosten van het huren van een loods? Hoeveel kost het om een gemiddelde loods te huren voor 1 maand? Of moet je voor een langere tijd betalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Het tarief is per vierkante meter. Minimale huur is per week (uitzonderingen daargelaten). Als je vier of vijf hoog kunt stapelen wordt de prijs hoger, het bouwen van zo'n hoge loods is tenslotte ook duurder.
Dan verschilt het tarief ook nog per produkt. Heb je risico goederen op te slaan, dan wordt het tarief ook hoger, bijvoorbeeld horloges, omdat de kans op inbraak groter wordt. De verzekering van de goederen is wel voor jou zelf. Wil je bijvoorbeeld kolen opslaan dan is het tarief relatief laag.
De tarieven verschillen van bedrijf tot bedrijf. Ik raad je aan her en der wat tarieven op te vragen om een vergelijking te kunnen maken.